Day 11: Harrisburg-Pittsburg-Baltimore-Washington

idag vart det en tung dag med guidade turer, ätning och bussåkning.
Dagen började med att vi for till Pittsburg och fick en rundtur om slaget där under inbördeskriget. Sedan åkte vi buss i två timmar och sen fick vi äta på en asiatisk restaurang, de va all'U'can'eat och jättegott...M,m,M!!
Sen i baltimore så fick vi ytterligare en guidadtur av nån som knappt kunde tala och ännuvärre berätaa så de va en riktig besvikelse, jag vet bara att baltimore var en riktigt hemsk stad som man inte vill stanna i och ändå var vi inte i slumkvarteren...
sen fick vi mat av den lokala oddfellowordern och den va väl inte great, typisk amerikansk mat, smaklös och tråkig, samma mat som vi fårr tre gånger tidigare, men de gick ner.
Sen när vi äntligen kom fram till washington så gick vi och satte oss i ett rum och talade, nu ska jag snart gå och lägga mig, men först lite bilder:



just ja, när vi väl kom till washington så hade jag läst hela 220sidor och boken är bara 320sidor, på tre dagar har jag läst detta, så jag vet inte om den ens kommer räcka hem.

Godnatt på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0