Day 10: Niagara fallen till Harrisburg - Näst sista hotellet inatt

idag har vi åkt buss hela dagen, startade dock med att ha ett tandborstningsmaraton(tro det eller ej:P) och att skicka kort för 32dollar= ca 260spänn, men de är ni alla som får kort värda!!

Ja, sen så åkte vi som sagt buss och fick stanna och shoppa en gång, och helt otroligt så hittade jag faktiskt en skjorta i min storlek, han som jobbade fick leta i tio minuter för att hitta den sista xs av den sorten för small här är typ som medium i sverige, helt sjukt...  sen så dröjdes resan ut ännu mer genom att det hade hänt en olycka längsvägen så de vart trafikstockning, vilket innebar säkert 20minuters bussfärd extra.
just ja, har faktiskt prövat ett par jeans i storlek40 och jag fick plats i ett ben, fast vi tordes inte prova dom och knäppa bild i fall att dom skulle bli sura:P

sen kom vi hit, åt, och hade en pratstund i frida och fridas rum med massor av folk, nu ska jag sova, checka bilderna dock, jag älskar det att amerikaerna inte behöver ha någon nummeplåt frammåt:P



Hej då, god natt, och dröm sött!!

//Rasmus J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0