Day 1: Arlandastad

Hej alla glada,
en kläm check början på ett inlägg tycker jag, alldeles för klämcheck, men den passar perfekt på mig idag för jag är superglad, sitter på quality airport hotel just nu och ska lägga mig och sova alldeles strax så detta blir kort.
Jag har i alla fall träffat alla som ska med idag och vi har ätit middag, de var jättetrevligt och alla verkar vara jätte snälla och roliga personer, tyvärr har jag inte tagit några bilder men om två eller tre dagar kommer nästa inlägg med lite bilder förhoppningsvis det beror på schemat för i NYC har jag inte tillgång till nå internet förutom starbucks tvärs över gatan, men det ska nog ordna sig.
Hej då, vi syns/ Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0