dan efter födeledan

okey, nu komma uppdateringen på min tredje dag i födelsedags hysterin:P

Idag så var jag ju tvungen att testa nya skotedressen så jag och min syster(frida) for ut med skotrarna upp till slaombacken för att fika och det gick jättebra, nästan.. för som vanligt är jag lite klantig när jag kör skoter, men vi kan ju säga så här, jag och frida fick ju i alla fall lite tränig idag...men de som fortfarande sitter kvar är smärtan i ryggen, va faan måste alla idioter med höga kammer på mattan pulsera fram på leden för...dom är verkligen IDIOTER!! dom gräver gropar som sedan gamskotrarna slår sönder ens rygg med...

i alla fall när jag sat där och fikade i toppen stugan(för frida drack bara vaten) så ringde pappa för då var viktor, isak och oskar tillsammans med deras föräldrar hemma hos oss för att gratta mig, plus eva och mats så då for vi hem och det gick både lite smidigare och snabbare:P

Av familjen ahlberg fick jag en stavmixer så nu kan jag göra tomtsoppa helt sjäv...de är nästan så man längtar till man får flytta ngnstans för jag har ju redan (nästan)allt som man kan behöva inom husgeråd:P

just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så att jag slipper vara hungrig, sen är det Australia som gäller, jag tror jag ska gå med kussen, Viktor:P

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0