INTO THE BLUE som är otroligt bra

okey, nu är jag tllbaka för en uppdate idag var som vanligt (lr snarare vad som gäller varje onsdag) en jäkligt pissig skoldag men vad gör det...boken jag håller på att läsa är jättebra så på vägen hem blev jag lite uppmuntrad för just nu var det ett extremt roligt parti också:P sen när jag kom hem satte jag mig och åt med en gång vilket va jäkligt bra för gud vad jag var hungrig, sen satte jag mig och stickade framför Las Vegas... sen bar det av till sången, om var jäkligt kul precis som vanligt men det är alltid lite roligare direkt efter ett uppehåll för då sjunger vi bara roliga låtar:P

Aja, igår var jag ju ut med erica jimmy och lukas på skotern upp till backen men jag har lite svårt att hänga med, dels för att jag inte har nån dämpning och leden är helt sönderkörd och dels för att den inte går nå vidare bra, skotern alltså:P men mest av allt är jag nog bara lite för feg... i alla fall så var det kul för de var inte jag som körde fast denna gång utan nu var det lukas och JAG fick lov att hjälpa han upp, jag med mina biceps..x..x

Nu ska jag sticka lite ytterligare för jag har gjort all svenska,engelska och franska vilket innebär att jag börjar få tillbaka kontrollen över läxorna, de vart ju så jäkla mycket nu när kurser ska avslutas:P
vart var jag nu, jo nu så sitterjag nerbäddad i sängen och tänkte sticka det sista på kragen (som jag måste börja om med) och se på Ps. I love you men så såg jag att den va typ dryga två timmar lång så då tog jag Into the Blue istället, GUD vad jag älskar den filmen...om det är nånting jag verkligen ska förverkliga i mitt liv så är det att ta dykcert i Bahamas och bli dykinstruktör nåra år:D vilket fall så ska jag bara göra ett modetips nu sen så ska jag njuta av denna underbara film...och längta till helgen då det blir till å åka skotern till, fransåsen!?! kanske det va:P

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: erica

du sa ju att du inte skulle med ? :P

2009-01-15 @ 17:40:22
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0