tårta och presenter!

nu vart det tid över så nu ska jag berätt avd jag fick i Present:P

Just nu sitter jag och kollar på High School Musical som jag fick av min syster(fick även 2:an)..ja jag vet att det är lite fånigt och barnsligt men trean var faktiskt riktigt bra så man måste ju undersöka dom andra två med, men den första har inte levt upp till förväntningarna är så länge:/

men förutom dom filmerna fick jag tillsammans med frukost på sängen imorse ett skoterställ, och av mormor och morfar fick jag bodywork 8 så jag tror jag inte har nå fler orsaker till at inte träna...att de ska va så jäkla svårt att komma igång med trning igen efter ett uppehåll över jul:/

ialla fall så fick jag även pengar och ett par vantar av farmor och farfar...de är faktiskt nåt jag kan rekomendera, stickade vantar är faktiskt riktigt snyggt;)

jag får skriva mer om gårdagen imorrn för just nu vill jag se klart på filmen... men jag kan försäkra er att även om det var en lugn kväll hade vi jäkligt trevligt och sen kommer det nog nån bild på skoterdressen,kanske

Vi hörs!

Just det ja, idag bakade jag ju faktiskt min födelsedags tårta, med marängbottnar och chokladglassfyllning och choklad glasyr med grädde:P den var ganska god ändå:P

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tårtan ser ju god ut :)

2009-01-12 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0