4 Januari -09

Idag vart det inte mycket gjort det var meningen att jag skulle städa rummet men så vart det inte.
Istället så for man till Backe och hälsade på Syster och 'Svåger' i hans ursnygga lägenhet, gud vad jag längtar tills man får flytta, jag har så gott som redan inrett lägenheten, även om jag inte har någon.
Tvrummet, Hur snyggt som helst(nästan)

Ja, nu sitter jag och kollar på Bringit on:all or nothing vilket inte är en speciellt bra film men Hayden Panettiere är rätt snygg i alla fall, en önskan hade ju varit att få umgå med kompisar och gjort nåt kul, men så vart det inte.. och inte lär det bli nåt innan skolan börjar igen heller, men men... inför skolan är det ju alltid en jäkla massa arbete som måste göras eftersom man är lat :/

men på fredag då jäklar... då blire nåt kul i alla fall, fyller ju år lördag så:D


xoxo♥


Kommentarer
Postat av: sara

jag önskar att jag hade kunnat varit med och fira dig nästa helg!



Men jag lovar att ringa och gratta :)



KRÄM

2009-01-05 @ 09:42:41
URL: http://sart.blogg.se/
Postat av: erica

Du fick umgås med oss ikväll ju :)

fredag blir kung har ingen present än :S

2009-01-05 @ 23:12:59
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0