Trött på livssituationen :/

Asså jag orkar verkligen inte göra nå fysik...de ordnar sig nog ändå...´

nu sitter jag och ser på Made in Sweden som är världens bästa program...EVER i alla fall så kom jag just hem från sången om inte alls var lika kul som de brukar va, faan va jag önskar att man satsat helhjärtat på musiken i stället för nå jävla teknik, jag får typ absitnens besvär från typ dans(som jag aldrig provat) bara a att kolla på tvn nu.. men värst av allt är att de bli typ en lå...ång period mellan sångövningarna nu, dom privata alltså, bara för att nenne inte kan nu på fredag och jag hade tänkt vara med i den där usa stipendie tävlingen nästa fredag så de är två tomma veckor nu helt utan sån:( 

Ialla fall så tror jag att det kommer att vara en ganska lättsam dag imorrn, jag har typ bara fyra lektioner på hela dan.. och sen så blire gymme när man komma hem tror jag sen MÅSTE jag göra fysik...

aja komma tillbaka alldeles strax♥ kanske   :P


Kommentarer
Postat av: sara

hehe, så sant så sant ;)



mediakunskap var ämnet :) provet handlade om lagar och etik.

2009-01-28 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0