turmorron men inte så turfylld dag:(

okey nu har jag gjort det absolut sista försöket till mobilbloggning men de funkar fortfarande inte så jag vette faan vad jag gör...ja tro ja ha typ spenderat 30spänn på å blogga utan att de komma in så nu äre slut me sånt,
i alla fall så började dagen kanon och jag var riktigt snabb att göra i ordning mig så jag hade riktigt lång tid på mig att äta frukost, vilket var skönt:P
men hur bra de än började så höll jag ändå på att missa bussen bara för att jag satt och berätta för mamma vad som hade hänt igår på made in sweden för honj hade glömt bort att de va det igårkväll så hon hade sett på den där nya serien på 6an... viket fall så hann jag precis ut till vägen när bussen kom så jag försökte skynda mig dit dom brukar stanna för annars om man inte står just där så låtsas dom int om en(med undantag för Kjell) men när jag insåg att jag aldrig skulle hinna så stannade otroligt nog bussen ändå, vilket bara var ren tur och den turen hoppades jag skulle hålla i sig så att bussen fastnade i näsåker eller att mina eftermiddags lektioner blev oförklarligt inställda så jag kunde ta tidiga bussen men...men så vart det ju såklart inte utan nu sitter jag här på en av mina fyra håltimmar idag(en mellan varje lektion) utan kortlek och alla kompåisar slutar så klart tidigt eller så har dom späckat med lektioner hela j**la dan..

jaja, vi syns ikväll alla hopa:P

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0