Trött, less och lat

Idag var den jobbigaste dagen denna vecka, vette sjutton varför det ska vara så jäkla tråkigt på torsdagarna nu.. men vilket fall så är det fredag imorrn och då blire roligare för då ska jag först sjunga och sedan ska jag och "alla" andra ut med skotrarna och grilla:P

Jag vette sjutton vad jag ska skriva, jag är inte på nå humör för nånting, de va först planerat att jag skulle gymma för de behövs verkligen, men nu har jag nästan accepterat att jag kan vara lat, vilket känns jäkligt pissigt, syster är sjuk så hon äre ingen fart på heller... jag tror jag somnar snartmen först hade jag tänkt se på little black book...lr va den hette :)

Vi hörs, troligtvis imorrn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0