Torsdagkväll

jaha, idag så kom man hem till ett tomt hus, jag skulle i och för sig gissa att mamma bara är inne på byn och handlar för idag så äre jag som ska laga mat, vi ska äta gulasch soppa... alla som känner mig förstår nog att jag fastnat i en sån här ny period fast denna gång är de lite otippat soppor istället för nå bakverk:P

i alla fall så tänkre jag gör om blggen ikväll och imorrn så ska man in på byn och fika med creme de la creme i junsele, nämligen Jimmie Erica och Hanna (som jag vet om) och efter det kanske jag ska färga håret, lr möjligt slinga...har inte riktigt bestämt mig, men de lär bli en skön start på helgen i alla fall, ni kan ju gärna kommentera de där med håret:P

i kväll är som sagt prio ett att göra om bloggn, sen ska jag tracka en liknande kofta/hood som jag visa igår, men vi får se hur de går...

nej nu ska jag ner och laga mat för nu kom mamsen hem:P


tjarå

Kommentarer
Postat av: erica

Tycker ju att du passar som bäst i lite solblekt hår med ljusa slingor så nå mycket mörkare tycker jag inte du ska göra men tummen upp för slingor bara inte gula utan ljusa! :)Lukas ska oxå med på daget :)

2009-01-29 @ 20:41:21
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: erica

ja eller så gör du dom innan för är de inte lättare att gör i längre hår? eller ja vet inte är ingen frisör jag tar hand om blöjor och barnakräk ja! :P

2009-01-29 @ 22:27:07
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: jimmie

men, erica snodde min kommentar. För jag skulle säga att Lukas skulle med på baget :P

2009-01-30 @ 11:20:16
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0