Tjejkväll...

Jag vet att det låter fånigt men det är sånt man får leva med när man nästan bara umgås med tjejer ;)

I alla fall så vart det tjejkväll i kväll hos J-Li vi sjöng singstar, spelade 'med andra ord' och nå charad grejs... alltså hade en allmänt trevlig kväll:P

att kalla det tjejkväll var väl kanske att ta i för både jag och Kevin var där men i övrigt var det Frida, Ida, Linnea, Jenni och Hanna, Erica... dom bästa helt enkelt

Tack alla hopa för en underbart trevlig kväll:D



ja, tidigare idag vart det inte mkt gjort,
de var ju meningen att jag skulle plugga lite men imorse bestämde jag mig för att sticka en polokrage istället.
Polokragen ska bli av samma model som en som jag sett på Mq från emilio,
men de sved lite i plånboken bara av att prova den så jag bestämde mig för att göra den själv,
men tror ni det fanns nå garn på ica eller...Nej...
så de blir ingen krage förrän på torsdag eller fredag(längtar nästan) när man ska till stan....

så hela dan gick jag och grämde mig i det, och sen satte jag mig och påta lite med bloggens design så hela dan försvann(de va de som va slutpoängen, vad tycks om designen??)

aja, nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs:P hoppas jag


xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0