Tillbaks...men de tog tid

Upptäckte nu att jag glömde skriva ett ord i blogginlägget från mobben i morse vilket innebar att de inte kom in så de blev lite fånigt nu men så här skrev jag:P


Jaha, nu har jag äntligen klivit på bussen vilket innebär att jag från och med nu har drygt en timme på mig att blogga:P ...fastjag tror de går ganska fort.
vilket fall som helst så va mamma och pappa på seminarium igår om GI metoden och det höll på i flera timmar medan jag somnade ifrån både tvn,tekoppen och pluggninen...men nog om igår, min favorit frukost har (ända sen jag var liten) varit äggröra och bacon  vilket enligt den här föreläsaren som dom lyssnade på är en av de bästa starterna du kan få på en dag;)
Då kände jag mig nyttig så jag gjorde mig en sån frukost i morse, för jag behövde verkligen muntras upp för jag mår egentligen inge bra, efter gårdagens (and i quote) BALLONGHUVUD så vakna jag i morse med samma känsla plus otroligt ont i halsen och snuva och jag känner fortfarande hur det spänner i käken:/
men i alla fall så kommer de fler bilder senare typ runt 00.00 lr nåt sånt, med bilder från kommande kväll och ett mode tips, de värsta är att jag bara kollat in sommarmodet:/ ...med shorts


Men vi hörs nog runt tre nån gång igen, fast utan bilder:P
See Ya!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

hehe tur att du skriver upp när du kmr in, satt man vet precis ;P men bara satt du vet det så kmr vi ju va kvar 00.00 ;O och då blir det inge datande inte! :P men skulle jag ta med mej "nya pratmakarn"? :)

2009-01-09 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0