Tillbaka till verklighete/ helvetet

Usch vad jag ogillar skolan starkt, och dit ska man imorrnbitti med tidiga bussen som går 7.00 :( jag tror nästan jag börjar gråta... i alla fall så upptäckte jag att jag fortfarande kan allt jäkla skit om ekologi och att jag har tappat bort skåpnyckeln till skolan, vilket är riktigt surt för de blir en hel del pengar för att få en ny, pengar jag inte har.

Men i alla fall, imorrn går jag in för att utklassa de andra totalt i allt utom kanske just matte och teknik, ni får nog se skolstartslooken imorrnbitti och sen en uppdatering på menyn inför fredagens mysfirande med kompisarna,

jag fyller 17 på lördag!!

se ya
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

på fredag kommer den bästa och hälsar på ---> JAG! :) :P

2009-01-08 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0