Skoterutflykt!!

idag var faktiskt en riktigt rolig-/nyttig dag trots att det va lite kallt.

Dagen började med att jag skulle möta de andra från junsele*city vid ljussjön och sen skulle vi till fransåsen där vi skulle möta nå näsåkersbor, men de vart inte riktigt som planerat
för 9.50 ringde erica till mig och fråga om jag kunde komma in på byn ändå för att Hanna behövde skjuts för att viktor inte kunde få ingång sin skoter... så då vart detbestämt att pappa skulle hämta hanna med bilen och skjutsa henne hem hit och sen skulle vi möta de andra vid ljussjön men precis som pappa var på väg ut genom dörrn ringde erica för att vidarebekräfta från viktor att han fått ingång skoter och var på väg dit, för han var ju tydligen i bölen(jag som trodde att han hade fått stopp inne på OK)
vilket fall så tillslut runt 10.10 kom dom iväg från OK och jag skyndade att packa de sista för att inte missa dom när dom for förbi för dom hade ingen aning om vart jag skulle möta dom:P
tillslut vart jag tvungen att ringa för jag stod där vid bron ett bra tag men inte höde jag nå skotrar, då ringer erica precis när jag tagit upp mobilen och säger att dom inte isste vart dom skulle och så fick jag prata med malcolm för att förklara vägen,
DÅ är det ju bara så att jag aldrig kan lära mig den vägen så jag ringde och frågade pappa och han beskrev till mig som sedan förde det vidare... då var det ju bara så att pappa sa att dom skulle över vägen men egentligen ska man upp på vägen och sedan ner åt samma håll;D de slutade i alla fall med att jag vart tvungen att leta reda på dom och att malcolm och jimmy krockade(klantmalte...haha) så malcolm fick åka med mig och alla vart så less att vi bara for upp till ljussjön(där de va rena stormen) så de vart inte bara lite kallt...

vi fick ju i alla fall grilla korven och så småningom kom näsåkrarna till oss istället för vi vägra fara nå längre men när dom kom var vi less så då for vi hem:P

snacka om knepig dag:P

nu sitter jag hemma på mitt rum(framför datorn) med fötterna nerstoppade i ett varmt bad:P bilder komma aldeles strax här nedanför :P lr ovanför, vi får se

Jag hoppas på att få se på film ikväll med nå roliga  men vi får se  för just nu verkar det som om alla som ska på metaltown ahr dumpat alla andra kompisar som inte ska dit så då bliretyp bara jag och hanna som inte får va med:/

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

jag tyckte det lät bra med klantmalte :) vi säger så

2009-01-17 @ 15:58:42
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0