Skoterkvällen

idag vare fredag och de vart typ nästan bara två lektioner för ´dom andra två så "pluggad" jag i rasthallen, med en kortlek i handen:P
Sen när man kom hem så slappade man ett tag och kollade lite på tv m.m sen så for familjen och veckohandlade och jag mötte Fanny precis när jag satte mig bakom ratten påväg hem:P och hon skratta!?!

i alla fall så även om jag kom sent in på ok sen(för de va därifrån vi skulle åke) så kom jag inte sist för erica och hanna var riktigt efter, vilket fall så kom vi iväg till linkorset/storsten och hade jättemysigt i kolmörkret,de va bara morgondagen som lyste lågt över trädtopparna..haha

Sen när jag väl kom hem så vart jag tvungen att tina mina tår, för ena foten var helt bortdomnad och helt vit...de sågriktigt jäkla äckligt ut, nu så hade jag tänkt sova för imorrn ska jag och mamma lösa melodikrysset innan jag ska iväg till nenne och sjunga queen låtar, jag har hittat 2st jag tror skulle vara riktigt roliga att sjunga, tänkte lägga upp dom alldeles strax:P
dom heter, Killer queen och I want to brek free

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, "under pressure" med Queen har jag som ringsignal. En av de bästa låtarna som gjorts någonsin ;)

2009-01-24 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0