SATC

Idag vart det en hemskt lång tråkig dag på skolan, först två letioner och sen hål i drygt två timmar och då for linn hem, så jag fick sitta helt själv itvå timmar och sedan två lektioner till och sen slutade man, tur att K.Franzén va på bra humör för vi behövde inte göra så jävla mkt som vi brukar, och inte fick vi nå läxa heller:P

i alla fall så när jag kom hem for vi till farmor och farfar och åt lutfisk(ingen favorit direkt men men)och sen så körde man upp till backen där jag och hanna åkte bräda...dessutom bestämdes det att vi ska iväg på skoterutflykt till helgen/på kvällen så vilket jag från och med nu längtar nå så innerligt till(eget ord??) nyss så gjorde jag varmamackor och en storkopp hett te... och sitter nu och kollar på SATC:Extended edition..fy farao vad den är bra...skulle verklgen kunna ge vad som helst för att få bo i NY i nå år och jobba:P

jaja, nu ska jag kolla klart, gonatt de lär behövas för imorrn så blire en jobig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0