saknar och önskar... börjar bli lite tjatigt

nu sitter jag här på dagens andra hål, jag och linn har så tråkigt så jag tror jag börjar gråta snart, båda våra chanser till kortlek för att spela med kom inte på skolan idag så vi är typ rökta...om en kvart börjar nästa lektion som varar i typ 50minuter och sen har vi ytterligare ett hål på 1,5 timmar viklet suger rejält...

sat just och lästa lite artiklar om när vi var på cypern och fyy fasen vad jag saknar er allihopa, önskar att vi kunde träffas till sommarn eller nåt, knepigt de är att man kan sakna några man bara umgåtts med i typ 2veckor totalt:P men vi hade så kul(på fritiden)

upptäcker nu att jag inte sitter vid världens trevligaste tangentbord så jag ska nog släcka ner datorn och gå och tvätta händerna, jag säger bara det fyy faan för allmänna datasalar, men men vad gör man inte... nej nu SKA jag gå och fortsätta drömma om de underbara dagar jag hade haft med hooden nedan ifall jag haft pengar:P

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0