Saknar inspiration..

Carrie and Big
Jag vet inte vad jag gör!

ikväll har jag varit helt ensam hemma vilket inte är det minsta kul, har inte haft ngt att göra heller så jag fortsatte att sy.
Fast en ny klänning denna gång, förra körde jag fast med som vanligt.
det dumma är att jag inte har nån inspiration alls, kan inte rita och kommer inte på ngn låt jag kan sjunga och klänningarna är tråkiga och när jag börjar vara klar ser dom förjävliga ut så nu gav jag upp igen.
Ska fasen plocka undan allt nu och imorrn blir det väl allt skolarbete... och tro mig ni vill inte veta hur mkt det är.
Jag känner mig inte ens motiverad till att fortsätta skolan, men man måste väl :(

aja, nu ska jag se på 'Sex And The City: Extended edition',
får väl hoppas att det ska muntra upp mig litegrann men det känns inte som så.

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0