Planering(inte min starka sida)

Nu sitter jag och tänker lite grann på mitt sätt att tänka, jag tror jag är ganska dum ibland och och optimistisk på ett pesimistiskt sätt...åh nu vet jag inte ens själv vad jag babblar i... såhär var det

imorse planerade jag ju att göra en massa saker, men istället fastna jag lite vid teven från stund till stund och kollade på olika skitprogram... men i alla fall så fick jag data arbetet gjort men i övrigt har jag varken städat lr något annat, sen skulle jag ju kolla på ps, lr SATC men de vart inte så för jag hade glömt bort att jag hade planerat att jag skulle se på National Treasure som är min ex absoluta favorit...alltså NT1 och 2 kommar direkt efter Australia på min topplista... sen hade jag även glömt bort att de va bio ikväll som jag hade tänkt gå på men den verkade ändå inge bra så jag tror inte jag missade ngt,

Nu ska jag ta en kopp te medan jag ser klart på National Treasure, sen ska jag gå och lägga mig, för imorrn äre skola

Höres:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0