Pinsamheter och musiken försvinner...

glömde bort att berätta en hemskt pinsam sak som hände idag i matsalen...

Så här var det, jg var ju helt ensam tills dess at jag fick syn på marcus och fredrik(två klasskompisar) i matkön och Linn svarade inte på smaen jag skickat henne så jag skyndade mig in så jag hann faktiskt äta med dom så jag slapp sitta själv:P

jallafall så när vi ätit klart så gick vi och ställde oss i kön till disken och de...och vad tror ni ställer sig framför mig i matkön??
jo en trea(ingen aning om på vilken linje) med nästan edentiska kläder som mig, enda skillnaden var typ att han var två huvven längre:/
Han hade på sig ett par ganska slappa chinos i nästan smma nyans som mina tajtare till det hade han en enkel vanlig vit tee precis som jag och som grädden på moset så hade han exakt samma svarta cardigan med röda ränder på insidan av ärmen och i kragen köpt på jk &jns...de va riktigt pinsamt,

btw så tar jag bort musiken nu, jag blir galen på att den startar automatiskt varje gång man öppnar bloggen trots att jag tryck i knappen på inställningarna att man måste starta den själv :@

See you tomorrow, god natt och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: sara

hehe ja, men våran mattekurs och antagligen datakurs är mycket enklare än eran :P Vi gjorde ett excelprov igår som vi egentligen hade planerat att göra innan jul - och vi ligger fortfarande före i schemat :S haha :P

2009-01-20 @ 06:59:56
Postat av: sara

haha förresten, fan vad pinsamt! Tänkte han på det då? :D du skulle ju ha sagt typ "men hörru, snygg stil!" eller liknande ;)

2009-01-20 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0