Om igår kväll(24jan)

Ja, jag höll på att glömma att berätta vad som hände igår men i alla fall så for vi upp på kåtabyn och hälsade på, vi badade ju inte så vi frös som nå tokar men smarta som bara jag och hanna kan vara så räddade vi våra tår i bastun för där vare ju faktiskt inge blött... sen när alla vart less på å bada så for vi till Dahlberg och satt i hans soffa och festade lite, fast inte så mkt...jag var inte på nå sånt humör, så jag for hem typ 1 tror jag:P

idag så vart det inge mer gjort efter gymet, jag satt vid datorn istället för att göra läxor och all annan skit, men va fasen de är ju faktiskt helg... jaja så tillslut såg jag på Mumien för typ 10gången och upptäckte att jag aldrig nånsin sett den filmen från början, har typ alltid missat de första 20min...

Jaja, go'natt på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0