Oj, Oj,OJ!!

ja vette sjutton hur det gick till men jag började ju att sticka på en gång när jag kom hem och sen hamna jag typ i trans, är typ så gott som klar med kragen nu:) sen nu ikväll såg man ju självklart på let's dance och efter det på den nya serien på fyran Samantha Who?

i alla fall så hade jag tänkt hoppa skoterturen imorrn men sen ångra jag mig, men en fråga har jag... VEM VAR IDIOTEN SOM VALDE TIDEN?? 10, på en helg...dessutom ska man ju göra matsäck imorrn bitti också:/ jag som hade tänkt vila ut i helgen,men men de lär nog bi kul vilket fall som helst och gott, de bli typ bacon fläske' och pinnbröd(det bästa helt enkelt)

ne nu ska jag sova, annars okar jag inte upp imorrn:O
Höres hörrni:P


ps.kom på att jag lovade erica att skriva ngt snällt om henne igår, sen föll de i glömska men i alla fall, här kommer det... erica du är...








...snäll ;P


...mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0