Nya tips och plagg JAG önskar...

okey jag ska börja starkt med att lägga
upp en bild på den här jackan det är ju inte riktigt min stil
MEN HUR COOL ÄR INTE DEN HÄR PÅ EN SKALA?!?!
btw så är den från GIO-GOI

Denna kostar 1000spänn men ändå, komigen visst varen cool:P

Men ursh vad jag hatar att de ska vara så jäkla dyrt på nelly.com denna hood är nåt jag verkligen skulle vilja ha till men har fasen inte pengar..jag har nu lovat mig själv att så fort jag tjänat lite pengar i sommar ska ja köpa den:P
Mouli geniet bakom och den kostar 950spänn:(



Sit men inte minst kommer jag med mina västar, men den här är faktiskt annorlunda den är lite längre och till en enkel vit skjorta utan krage GUUD jag tror jag är typ förälskad!!!!
och jag som redan har jeansen och mina fred perry skor så de är ju bara västen och skjortan som behövs men om man ska handla på nelly kostar västen som är från hust cirkus 600kr och en skjorta utan krage(inte som på bilden) kostar 1000kr(den billigaste från burberry)

Älskar att få shoppa men att bara sitta och spana får jag typ nå fel av, jag vet att jag inte har tipsat om nå köpbara kläder(prismässigt) men de går ju fasen inte att hitta nå snyggt och billigt på nätet:P

Jaja, go'natt på er..

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Har 50 kr i rabatt om du vill ha på nelly?

2009-01-30 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0