Morgon utan kläder

nu är jag vaken och på väg ner för att äta...idag är jag så jävla otroligt trött så jag orkar fasen inte ens kolla om kläderna passa, de vart tillslut chinos och min grågrönrandiga långärmade tee viket skär sig totalt, men jag orkar inte byta...så jag räknar så att om man vet om att de inte riktigt passar så kallas de inte smaklös...önskar att man kunde förnya gaberoben på nåt sätt nu i denna sekund:P

idag är en jävligt dryg dag i alla fall för de e typ råplugg...också har vi fysik(har ju inte gjort läxan) jag måste fasen skärpa mig...ne vi hörs senare!!

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: bekka

du ska inte säga ngt, jag har inte heller gjort läxan. fy skäms på mig!

2009-01-28 @ 07:23:06
URL: http://bekkabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0