Matlagning,stickning och träning + en påminnelse

Jaha, idag när man äntligen kom hem från skolan efter att ha sutit drygt en timme i bussen och läst (i&för sig en jäkligt bra bok som jag snart är klar med) så kom jag hem och lagade mat til modern och fadern, de vart tomatsoppan som jag nyss fick receptet på:P sedan skulle jag och Viktor Kusin gymma, men inte hade han tid heller (han är värre pluggis än va jag är nu mera) i alla fal så sket jag blanka fasen i om han skulle med eller ej så jag for själv och träna ,mage och rygg.. vilket var jäkligt skönt och nu efter känns det ännu skönare men fy fasen vad man gått ner sig på bara några veckor så jag var tvungen att mjuk starta, nästa träning blir torsdag för på onsdag ska jag och ERICA på gospelövning vilket ska bli jäkligt kul:P glöm inte de nu moström...

Idag fick jag ju som sagt tag på garn så nu ikväll ska jag sticka min krage, i alla fall börja:P men just nu ha jag inget mer att säga så vi hörs väl, hoppas jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0