Måste bara få säga, Lanvin me like!!

kanske låter lite konstigt, här har jag pratat om rimliga priser och sen kommer jag med designer kläder... men mina egna inköp baseras ofta på bilder av designer kläder(alltså liknande plagg)

Dessa Sneakers såg jag först i ett tips från designern MilanVukmirovic men.style.com så grymt snygga, synd bara att jag just gjort ett inköp av ett par vita fred perry sneaker, jag måste säga att även om vitt är snyg är det åthelskotta den mest opraktiska färgen på byxor och skor... i alla fall så är det en jäkligt snygg sko men sådana pjucks kan man ju bara se sig i stjärnorna efter:P

komma väl snart med mer tips


xoxo♥

Btw, de e inte samma skor på men.style.com som den på bilden men ni ser själva idén att mixa olika nyanser och material.. men ni bör checka länken för dom skorna är så grymt mkt snyggare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0