Måndagarna blir lättsammare, precis som veckorna:)

Idag vart det en riktigt lättsam dag även om det va skoldag, det nya schemat ser ut så att de närmaste två veckorna så har vi ingen idrott på tisdagar så jag kan ta sena bussen ner nu på tisdagarna...plus att jag kunde ta sena ner idag...förutom alla tider så har vi ju avslutat nåra kurser med så nu ar jag inge mer tråkteknik förrän om två år, dessutom så är datan avslutad och istället har vi som sagt CADteknk fast bara två lektioner i veckan ist. för 3 sen så har vi även förminskat svenskan med en lektion drygt så nu flyter allt på i lagom takt:P

Idag så hann jag nästan läsa ut boken, det här är nog den bästa av j.evanovich böcker om stephanie plum... ett lästips för den fjollige(som jag eller tjejer:P) men alla tycker nog domär bra om dom börjar läsa dom...
När ag kom hem stod bordet dukat ho mormor och mofar med fläskpankaka, och de är ju rätt gott, men denna gån hadedom gjort typ en GI pannkakaeller nåt åt det hållet, alltså helt utan kolhydrater...då var det ju bara så att jag for och tränade direkt efter och nog märktes det att de inte fanns nå kolhydrater i maten för jag vart alldeles skakis så när jag kom hem smällde jag i mig två tallrikar fil och müsli men nu är allt bra, ikväll ska jag se på film eller läsa sista i boken...och nåt av det blire det lovar jag för det är bara skit på tv ikväll, förutom idrottsgalan då, det är synd bara att den är så himmla lång...

Aja, vi hörs, syns, träffas eller känns väl snart:P

♥I'm doing it my way

Kommentarer
Postat av: sara

hehe, pontus (killen som jag var och hälsade på hos i stockholm för tre somrar sedan), hans lillebror Kevin och hans klass ska servera på idrottsgalan ikväll :P

Sjukt vilka grejer HR klasserna i stockholm får göra för grejer alltså :P

2009-01-19 @ 21:06:36
Postat av: Cornelia

Farmor och Farfar? GI-mat? Kors i taket ^^

2009-01-21 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0