måndag

Jaha, nu sitter man här på datan och längtar hem, jag hoppas rentav nästan att man skulle halka på nån isfläck och falla in i koma så man slipper den här jävla skolan, önskar man hade fått gått musikal eller nåt åt det hållet istället för tråkteknik:(

Och så tillbaka till imorse, när man väl satt på bussen insåg man ju en hemsk sak, jo ingen annan än jag åkte sena bussen från junsele vilket innebar att jag nästan vart tvungen att vara ensam hela förmiddan men som tur var mötte jag axel på stan och julia kom sedan runt tio så vi tog en fika på 'lilla och sedan gick vi öch köpte garn till min polokrage som jag ska sticka, nej nu måste jag gå för nu börjar lektionen:P


Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Julia

jag försökte ju faktiskt hjälpa till lite och knuffa dig så du skulle ramla när vi gick till skolan:)

2009-01-12 @ 18:25:45
URL: http://jagochjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

jag försökte ju faktiskt hjälpa till lite och knuffa dig så du skulle ramla när vi gick till skolan:)

2009-01-12 @ 18:25:51
URL: http://jagochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0