Måndag 26jan

Idag va en vanlig jobbig måndag, och hittils har jag inte gjort ett smack, nu ska jag göra glosor och sen så ska jag göra klart teknikgrejset...lr snarare skicka det för de har varit klart på datorn i typ två veckor...

I alla fall så ska jag även kolla på tv, samtidigt men jag kan fasen inte bestämma mig om jag ska se på Lipstick jungle lr om jag ska se på... va fasen hette det, vänta...CSI NY vare tydligen...hur fasen kan man glömma det egentligen?? vad tycker ni

nej nu måste jag verkligen börja med glosorna, vi hörs senare tror jag...i alla fall så får jag åka sena bussen ner till stan imorrn så jag får sovmorgon:P

Just ja, nu höll jag på att glömma, jag har ju faktiskt börjat göra om Ericas blogg lit, de är otroligt snyggt bakgrundsmönster(från en sjal som jag köpte ut åt erica i gbg)

...nu hejdå!♥

Kommentarer
Postat av: erica

JAG ÅKER OXÅ SEN BUSSEN :) haha köpte ut i gbg låter som jag är för ung för att köpa sjalar :P

2009-01-26 @ 21:41:59
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0