Lördag morgon, flåt Söndag morgon mn jag..

Finns det nåt värre än att vakna till en ringande telefon... de gjorde jag just nu, tur att jag sovit rätt rejält länge annars hade jag nog varit sur nu också...
Idag blir det nog en hemma dag för jag måste göra lite data uppgifter men de ska nog gå snabbt, sen efter det så är hela kursen avslutad så då ska jag börja med CAD vilket är skitkul...
efter att jag gjort klart arbetena så hade jag nog tänkt att jag skulle röja på rummet och ta bort alla julgrejor för de har jag fortfarande inte gjort:/ sen så blire nog SATC lr PS. I love you vi får se

Btw. GRATTIS ELINA P 19 ÅRSDAGEN!! hoppas du får en härlig dag:P

Vi hörs:P

Kommentarer
Postat av: erica

det är ju för fan sönda?

2009-01-18 @ 15:16:06
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0