Just ja, 8 jan -09

Jag tror jag börjar bli sjuk, vilket ni kanske kunde gissa efter det förra inlägget och jag är ju den som gillar att klaga så nu ska jag säga er hur det har märkts, till att börja med så sov jag riktigt dåligt natten till idag, kunde inte somna förrän runt 3 och sen spände jag mig hela natten så när jag vakna kvart i sex var jag inte det mnsta utvilad...

På bussen började jag sedan känna mig illamående vilket höll i hela dan och vid fysiken kändes det som om huvet va 10x större mot vad de brukar va, och nu sitter jag här och var tvungen attstänga av både stereo och Tvn bara för att musiken tryckte i öronen och tjutet från tvn som alltid ligger i bakgrunden hölll på att döva mig:P

Nu känner jag även att de börjar värka i tandköttet och jag kan inte sluta ila tänderna, så nu ska jag gå ner, ta en kopp te och slappa, kanske läsa lite, men troligast somnar jag ifrån de:P

Tack för att ni lyssnar även om jag bara gnäller, annars om ni inte tyckte om detta så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och lovar att jag ska varna er för mitt gnäll redan i rubriken


Hare gott!

Kommentarer
Postat av: erica

HAHA té hur vare té kopp? :O och btw måste sett roligt ut när du kom genom gröna milen med en ballong som huvud HAHA älskar att jag inte åker buss!! iiih vad dryg jag är men hey that's me deal whit it :) (har velat säga så hela dan) ne nu ska ja oxå dricka te :P

2009-01-08 @ 22:17:20
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: hanna

du kan ju inte gå och bli sjuk till imorgon RASMUS! då ska vi hem till dej å det är med basta :P jag har planerat :P hehe. drick te och bli frisk :)

2009-01-08 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0