Junsele i postkodmiljonären

Jaha, vad sägs om den nya layouten..den är ju jäkligt tråkig just nu men jag orkar inte hålla på nå längre, ska fortsätta imorrn och sätt lite färg på headers m.m 

jaja ikväll var man och grattade Faster Gunilla på 39årsdagen och åt cheescake och nå grejs med räkor...riktigt gott var det i alla fall och så såg vi på Malcolms låtsas farsa Tobbe på Postkodmiljonären...hoppas han vinner en miljon, de skulle va riktigt häftigt! Vi räknade även ut att det är en massa viktiga födelsedagar framöver, Farfarn fyller 75 farsgubben fyller 50, gunilla fyller 40, Viktoroch jag fyller 18 och Oskar femton...just ja, anki fylle ju femtio först av alla nu i mars lr maj??...gaska häktiskt:P

Go'natt på er alihop!!♥

Kommentarer
Postat av: fanny

fan vilken chock jag fick när jag satt å zappa på tvn igårkväll, sen kom han upp i rutan på tv4! synd att han inte ha nå livliner kvar :/

2009-01-31 @ 11:58:37
Postat av: Cornelia

Men jag då??? Och farfar fyller välla 70 i år?

2009-02-04 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0