Jaha, nu en uppdate om Erica m.m.

Ja, nu har jag kollat på kläder men inte hittat ett piss, inte ens på toppman så då vände jag mig tillbaka till style(jag skulle behöva flytta så jag kan tipsa om outfits:P) där insåg jag att man nog inte ska kolla så mkt på catwalken för en del designers tillexempel louis vitton och ralph lauren har gjort tjejkläder (eller om det var Lanvin)... fast för killar då,  nej jag säger bara ett ord URK!!

I alla fall så ska erica köpa dessa kor(riktigt snygga faktiskt)
det hade hon tänkt ha till uppvikta slimjeans och en cool tee...haha

bara så ni vet så är coola tees alltid rätt även för killar
vi får se om jag hittar nåt imorrn:P


Kommentarer
Postat av: erica

Ja, jag vet jag har bra smak :P

2009-01-16 @ 15:37:54
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0