Jaha, är det inte det ena så är det det andra

Nu när jag kom hem tänkte jag ju lägga ut en bild på min look för dagen, men tror ni det funkade eller, nej för nu är kameran död(slut på batteri) och den går på vanliga AA vilket vi inte har hemma:(
Men i alla fall kom jag på mig själv, just precis nu sittande framför datorn med en skål av hemmagjord rockyroad... EN SKÅL, i och för sig åt jag ingen lunch för jag mådde så illa av att ha sovit men ändå... inget bra mellanmål och nu när jag sitter och trackar ner på mig själv så påminns jag återigen att det är drygt 3 veckor sen jag va på gymmet, så jag ska höra med kussen om han ska med(de e så jäkla tråkigt att träna helt själv)... men i alla fall så gick väl inte skoldagen nå vidare bra, lr jag vet inte vad slutsummeringen vart men en hel del arbeten från min datakurs har bara försvunnit men de gå nog bra ändå:P ska inte tråka ut er,

vi hörs kanske nå fler gånger ikväll,tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0