Hultsfred ngn??

Hejhej, kom hem från gymmet för typ två timmar sen nu  och faan va skönt de är att träna, även om man inte gör det ofta..sitter nu och väntar på att maten ska bli klar medan jag lyssnar på swing/sångläxan... fy fasen vad jag älskar swing med, så jävla skönt att bara få sjunga som man vill(inom harmoni dock men ändå) i alla fall så fick jag reda på att bland annat The Killers ska ner på Hultsfreds festivalen jag är så otrligt sugen på att fara, men dels så lär man ju jobba arslet av sig och så har jag ingen som vill/kan följa tror jag för Hanna är ju inte riktigt den typen och Erica ska ju iväg på metaltown och Viktor lika så... men den som vill följa kan ju alltid höra av sig;)

Idag vart det som vanligt inte mkt gjort, men de ska bli...hoppas jag, jag ska i alla fall ha ätit min dyra mangosorbet innan jag går och lägger mig... Ne, nu ska jag gå ner och äta tror jag, de bli ribbs(mitt önskemål) fasen vad jag känns älska allt idag, för jag älskar verkligen ribbs,

ne hejrå, vi syns senare ikvälll tror jag:D

Kommentarer
Postat av: Emma

SÄGER DU ATT VÄRLDENS BÄSTA THE KILLERS SKA TILL SVERIGE?! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

2009-01-25 @ 17:41:06
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Klart du ska på festivalen! Det kommer att bli skit kul! Och i år kommer jag in på öltältena :)

2009-01-25 @ 21:38:09
Postat av: Cornelia

Det är ju klart att du ska gå på festivalen! Lovar att jag kan skjutsa på dig :)Och om du kommer ned så får du ju träffa mig! Och det är ju alltid ett stort +.... ?

2009-01-25 @ 21:45:15
Postat av: erica

are we human? or are we dancer? i woat for dancer!

Skulle ju självklart ha följt men min ekonomi säger NEJ TACK! blir mycket med håkan, metal och yran :O

2009-01-25 @ 23:03:55
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0