haha, nu funkar kameran

Ja nu hitta jag batterier så jag kunde ta en bild, tyvärr har jag dunkande huvudvärk och sovit nån timme så jag såg förjäklig ut, men ni vet ju redan hur jag ser ut så ni behöver ju knappast se fejjan:P

Men i alla fall så var detta en typisk 'jag' outfit från och med nu:P


På mig idag hade jag en skarf som jag fått av världens bästa Hanna!! i julklapp då,
den är ifrån jack and jones.
Sen hade jag en tee från TopMan som jag hitta just på TopMan i gbg i sommras(bästa affärn ever!)
Ett enkelt svart bälte med vita ränder från HM om jag inte misstar mig, som matchade skarfen och skorna, och mössan(sinte i bild)
På benen hade jag först och främst ett par långkallingar, även om det är irrelevant men de va svinkallt imorse:P
Utan på de hade jag ett par egenhändigt figursydda svarta slimfit jeans från Nudie Jeans(som bara använder ekologist material) köpta på JC... och det här med figursyningen är bara nåt jag måste göra med många byxor bara för att jag är så otroligt jä**a kort:/

Sen hade jag egentligen ett par vita sneakers med skaft från Fred Perry
och en svart mössa me vita ränder som jag fått av min otroligt bra kompis Erica i klapp:D

de va allt, imorrn tror jag faktiskt att jag ska hänga på sommar och vårtrenden med urringade tröjor så då bllire troligtvis en ljusgul tee med djupt V :P


See Ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min skarf va FIN :D jag är nöjd med mitt val av julklapp :)

2009-01-08 @ 22:44:30
Postat av: erica

världens bästa hanna och en bra vän erica?? nått som inte stämmer!!! jag vill oxå ca BÄST!!! :P btw top man gillas min bandana är välnött t-shirten oxå :P :P

2009-01-08 @ 22:47:35
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: fannyy

ralle, u lookin' good! :D

är stolt öveer att jag har en killkompis som har så jävla klädsmak :D

2009-01-08 @ 22:55:26
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: fanny

*så jävla BRA klädsmak

2009-01-08 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0