Gud vad jag blir sur...

jaha, imorse så skrev jag ännu ett inlägg från mobilen men inte kom det in heller:P

I alla fall så slutade jag tidigt idag och skyndade mig tilll bussen så jag slapp gå ner på stan så jag hann till och med in och köpa nya stickor så nu är jag igång igen med kragen.
Och när jag sedan kom upp på busstation så stötte jag på Hanna och Frida som fick skjuts av Larsson och det fanns plats så då fick jag också åka:P
(de va en kort version av dagen bara så ni vet) vilket fall, de va så sjukt kallt idag typ -30¤ så jag tokfrös när jag väl var hemma+att de va svinkallt inne också....

och det var det här jag skulle komma till...
 
när jag tillslut kommit in tog jag fram kupévärmarn och satte mig framför den med myskläder sen vart jag sugen på te och när jag passerade spegeln i hallen fick jag en chock, fy faan vad jag såg ut:P↓

så då vart jag ju tvungen att låna fridas spegel för att ni skulle kunna se hur hemsk jag såg ut:P

i alla fall så blire en slapp helg för jag lär knappast gå ut om de inte blir varmare än -25 grader...

hörs senare:P

Kommentarer
Postat av: erica

köld gräns imorgon är -10 :P och vi kan ju mötas där vi lämnade dig i tisdags :) ringer dig imorgon om vidare information. vi skulle åka vid 10 tror jag :)

2009-01-16 @ 15:36:35
URL: http://emostrom.blogg.se/
Postat av: sara (svar)

haha ja, bettan har ju typ lika kort hår som du har :)

2009-01-17 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0