GNÄLL!!! :@

Är riktigt sur/less/förbannad/trött/hungrig just nu... fy faan för allting, egentligen var det ju meningen att jag skulle vara på baget just nu med några vänner, men då smsas det och sägs at de inte bli nå bag, typ 10minuter innan vi skulle vara där, fatta vad sur jag blir då, det finns faktiskt sånt som kallas framförhållning och planering!! Hela veckan har man gått och längtat efter sina kompisar, men tror ni de är ömsesidigt, nej faan heller!!... Jag hatar verkligen allt just nu!!...jag hatar faan livet, nästan...i alla fall stora delar av det,
man har typ inte pratat med nån på hela veckan mer än klasskompisarna då och idag när vi stod och vänta på bussen så blir man ju totalt ignorerad... vad tror ni man fick för svar när man frågade vad dom gjort idag, jo...pluggat.punktslut. sen va de samtalet slut..
Jag kan faan inte hålla inne med det längre, seni går,lr förrgår minns inte riktigt så frågade jag runt litegrann om de va nån som var sugen på att ta en fika, och de var dom ju men de jag fick reda på sen var helt enkelt att dom redan hade planerat att fika, men tror ni nån fråga mig?? nej. Det är typ alltid jag som måse fråga om jag får följa eller om dom vill följa mig på saker för om inte jag hör av mig så blir man bort glömd!!

Säger bara det, NO MORE!! nu tänker jag faan inte höra av mig ett ord förrän personerna i fråga för engångs skull tar intiativet, men jag lovar att om det miraklet skulle ske, vilket känns väldigt otroligt just nu... ska ja förlåta på en gång, men jag är less på att bli bortglömd.

HEJ DÅ.

Kommentarer
Postat av: fannyyy

jag skulle vilja mest i hela världen just nu gå och ta en fika med dig rasmus, för jag saknar dig <3

2009-01-30 @ 17:45:25
Postat av: erica

Känneg rätt jävla träffad! mne ja hade märta hemms så ja kunde inte fika! och ja det är film kväll ikväll vet inte tid å vart än men hör av mig om du vill följa?

2009-01-31 @ 15:40:29
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0