fredag 9e januari

Nu ska jag faktiskt berätta vad som hände denna dag, ja jag vet att jag är se me de heterju faktiskt ättre sent än aldrig oh det är inte bara mitt fel att jag inte skrivit för mmsbloggning funka ju inte heller!!

I alla fall så började dagen med att jag kom hem klockan två efter en otroligt jobbig skoldag och så for vi in ochhandla på byn:P När vi kom hem satte jag direkt igång med att göra marängerna till choklad pavlovan vilket tog en hel del tid:/ och typ efter att jag var klar med att röjaundan allt bevis på ett rörigt hem och så så upptäckte jag att klockan va 17.15 och gästerna skulle ju komma redan 18.00, Fatta Paniken!!

I alla fall så rusade jag upp på övervåningen ch duschade och allt sånt, sen provade jag ut vilkakläder jag skulle ha, och jag kan ju säga på en gång att jag är en skjortfreak som just för tillfället var väldigt less på mina ÅTTA skjortor vilket inte hjälpte det minsta i stressen:/ men vilket fall som helst å vart det återigen de där förbövlade nudiejeansen eftersom mina cinos var i tvätten...till jeansen hade jag en blårutig skjorta(jag är inget större fan av randiga) och et par vita sockor för er som vill veta:D

Som tur var var det ingen som kom tidigt utan allahopa kom prick 18.00 vilket jag är otroligt glad för och precis då vart modern klar med maten som hon stått med sen vi var och handla

Nu började det roliga för då satte vi oss vid bordet och jag fick öppna presnter!! de e bland de roligaste jag vet och det är ännu roligare att dra ut på spänningen så jagöppna pakten tejp för tejp vilket retade gallfeber på hanna och erica, Tack alla för underbara presenter, dom va kanon bra! efter aketöppnandet så åt v, länge och MYCKET d va riktigt gott...måste säga det att man ha en otroligt bra kock i familjen. efter maten satt vi ett tag och vilade ner maten och bara pratade...
sen drog vi fram nya patmakarna som är ett skitkul spel men när vi gjort om reglerna lite för att kunna ha tre lag istället för två plus att vi alla är vldigt tävlinginriktade så blev i nästan osams men men, de är nästan lite kul de med:p för i slut ändan minns man inte ens vem som vann...
Efter at vi spelat åt vi efterätten/desserten som alla sa var god, men jag tror dom ljög bara för att inte såra mig, en jag är ju unbreakable så de vau ingen fara...haha
Sen vart Erica jätteglad då jag sa att vi skulle se slutet på let's dance vilket Viktor och Malcolm inte alls instämde till men jag tror viktor egentligen är riktigt intresserad av dansen för mamma frågade nånting om vad nåt konstigt ord betydde som ingen hade nån aning om, men vem hade koll på det tror i?? jo viktor...han är ganska rolig ändå:P

Sen avslutade vi kvällen med att se på the dark kight och fy fasen vad bra heath ledger är bra:P

nu måste jag rusa, vi ses!


Kommentarer
Postat av: erica

HAHA :P maten var suppppper god. men du köp ett nytt tangentbord eller skriv aktare :P man får ju giassa ordet (kan bli ett kul spel) :P

2009-01-11 @ 19:29:50
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0