filmkväll

nu är jag hemma igen efter en mysig filmkväll hos Kussen VIktor :)
det drog över lite på tid då glassen vägrade tina så tillslut vart jag tvungen att ta fram mixerstaven och mosa glassen vilket också gick bra men jag vart en del försenad...sen så övn.körde jag hem till viktor där alla hopa satt uppe i viktors TVrum och spelade call of duty på hans nya PS3...asså såna spel förstår jag mig inte på

sen såg vi på en thriller, men jag minns fasen inte namnet men erica lär väl nämna det på sin blogg, den var väl sådär halv bra... vi satt allihopa(Markus Malcolm Hanna Erica Jimmy och jag, alltså alla utom viktor mena jag) ihopträngda i soffan där jag låg vid fotändan och vart typ mobboffret, vilket vart lite väl irriterande mot slutet, men vad gör man inte för att slippa sitta helt själv i en fotölj bredvid när man ser på hemskheter??

sist men inte minst så åt vi tårtan som jag snott ihop, synd bara att glassen i den hade hunnit smälta, men de gick ner... framförallt för malcolm, jag blir så glad på dom som vill ha en bit till :D riktigt tokglad!

men bilder komma strax:P

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Tårtan var god, det hade du gjort bra :)

2009-01-18 @ 18:03:30
URL: http://jimmiebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0