Erica x2

Idag har det inte hänt speciellt mkt...i alla fall inte om du kollar på bloggen eller på slokfronten men idag vart det först gym, och man lyckades ju för en gångs skull få med sig kussen, och direkt när jag kom hem så vart de en snabb dusch och sen hjälpte syrran mig med att fixa slingor, så nu sere solblekt ut...inte mörkt:) så snart är sommarlooken klar, bara rutorna kvar,haha

I alla fall så fick jag i uppdrag att fixa Erica Falks blogg för hon tyckte andra Erica med C's blogg vart så bra...men de bli först imorrn efter jag gjort klart min egen, för den glömde jag bort totalt idag

Nu så ska jag iväg till Ahlberg/kussen och se på film tillsammans med de bästa sällskapet i norrland i alla fall, har inte spenderat så mkt tid i södra delarna av sverige så om de kan jag inte uttala mig om, men men...vi hörs ikväll/inatt och sen imorrn nån gång:P

Herå!♥

Kommentarer
Postat av: wokkan

tjena, jag är wokkan och jag ska komma dit och ta på er mina barn.

2009-01-31 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0