Because it's my birthday!!!

Nu har jag duschat och bytt om och tagit på mig kläderna:P

Ja tror nästan jag kommer att nöta ut dom svarta nudie jeansen för de är nu mera mina absoluta favoriter...
Jag känner mig mycket gladare och nu har jag verkligen fått in födelsedagskänslan, OH VA KUL DE ÄR Å FYLLA ÅR!!

Igår fick jag receptet på världens godaste tomatsoppa av min kusin(de va hans mammas recept) plus alla ingredienser.
sen fick jag ett presentkort på Bageri Brödboden av malcolm vilket var super för jag älskar att fika och äta lunch där med alla polers(haha...alla) dessutom så fick jag ett presentkort på en AfterWork på corner av J-li vilket också va otroligt bra då jag inte varit där på...ja, jag vet inte hur länge:P så nu måste vi alla kompisar gå på corner nån helg...

Sen sist men inte minnst fick jag av Hanna och Erica (som btw. är väldens bästaste båda två) en supersnygg Frank Dandy tee, enkel och supersnygg...precis som de ska va..

De e den t-shirten jag har till mina nudie jeans ikväll(se bilden):P
(tyvärr är det en kass bild men så är det när man har en gammal kamera och ingen riktig taklampa:/)


Vi hörs senare då jag ska berätta lite mer om gårdagen och om vad jag fått idag och vad jag gjort idag och vad vi åt för tårta!

see ya:P

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS RASMUS!! Hoppas du haft en bra födelsedag:D Jag tänkte faktiskt ringa å sjunga för dej, men har bleve en aning förkyld så jag låter typ som kalle ankaXD Så du får ett grattis här iställe!

2009-01-10 @ 18:37:23
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin tröja :) den verkar ju inte alls så stor som den såg ut å va xP hehe.

2009-01-11 @ 15:08:24
Postat av: erica

vad fin den blev på :)

2009-01-11 @ 19:32:05
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0