back to the runway

Haha, ja jag har fortfarande inte gått igenom alla runway kreationer som finns på men.style men nu har jag kollat lite mer på detta sommar mode, som sagt så älskar jag dessa halsdukar o.dyl. och inte allt för stora t-shirtar(men inte tighta) med ganska djup ringning nånting som jag däremot inte tyckte så mkt om första gången jag såg det men mer och mer börjar gilla är det här med shortsen...håller inte riktigt med versace och deras uppvikta kostym byxor men att shortsen slutar strax ovanför knäna kanske inte är så fel ändå....
Nedan är dock från M.Kors



oh nu hitta dom första delen av skatten i filmen jag ser:P...
i alla fall så kollade jag in Michael Kors idag och han är nog en av mina favorit designers för han gör inte bara kostymer:D
↓Så här lär bli min stil i sommar, för jag gillar inte shorts så jättemkt, bara om de är riktigt varmt
  Det är jäkligt snyggt med ett par enkla lite "för korta" byxor som man drar upp en bit på vaden och tar en snyggt 
  mönstrad skjorta och viker upp armarna på och inte knäpper så högt upp;)
  sådana skor kanske inte är det hetaste, vi får se vad jag säger om nå dar då jag komma till skor men tills dess, köp inte
  tre par bara för att Kors tycker det:P du kan ju bara kolla på fiske hattarna inte fasen har han rätt om att det är snyggt inte
  så fasen heller:P




aja, de får räcka för ikväll---See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0