Australia

Så sjukt otroligt underbart suverän film har jag aldrig sett... OH vad den var bra
Idag så var det först meningen att jag skulle gå på bion med viktor men bara nån timme innan fick jag reda på att han inte hade tid:/ inte så bra tajming kan jag tycka... sedan ringde jag hanna men hon gatt plugga, sen sa hon att hon skulle kolla på mickes skoter tror jag och sista ursäkten var att hon bara var trött eller nåt, Erica mådde inge bra men tillslut fick jag svar från jenni på telefon så hon följde mig på bion precis det som förväntas av en vän:d (känn er pikade ni övriga nämda)

i alla fall så var filmen helt underbar, en blandning av sorgset roligt och spännande romantiskt men dock med ett lyckligt slut, tyvärr orkar jag inte ens förklara vad som hände för det var en heöl del under dom 2timmmarna och 45minutrarna, men en sak är då säker att ikväll är det jag som bokar dvdn på cdon...

Ni måste se den, SÅÅ LÄTT MIN NYA FAVORIT FILM!!

Tack för trevligt sällskap jenni!

Höres allahopa, nu ska jag se på en annan film och sen vila inför skolan:/

Kommentarer
Postat av: sara

hehe, en kompis till niklas är statist i den filmen. Han sitter i en tågvagn eller något sådant :P

2009-01-12 @ 13:57:51
Postat av: Cornelia

Va den 2,45?? kommer aldrig orka på onsdag i dom stolarna på onsdag....

2009-01-12 @ 15:32:10
Postat av: fannyyy

tror att jag genast ska gå å tvinga jimmy så han och jag kan gå och se den på onsdag om den var så bra som du tyckte :)

2009-01-12 @ 16:05:49
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0