Ännu ett tips, som kanske inte alla gillar (runway facts)

När jag insåg att dom inte visade ingången på röda mattan av Grammisgalan så gjorde jag lite research istället, och en sak som jag upptäckte efter att ha kollat på ett dussin runway shower så verkar det som om glansiga och glättiga tyg är på väg in när det gäller byxor och linnen/tees och sskjortor, mot med smak... men men de e ju så, både Emporio Armani och Versace hade väldigt mycket sidenliknande kreationer:/

Däremot nåt jag blir tokglad över att se är alla dessa skarfar och hallsdukar och löskragar, en sak som jag tog in var att när det gäller skjortor och kavajer så har många designers lagt sjalen under skjortan/kavajen och gärna långa sjalar så dom sticker ut under skjortan.. jag kan ju inte direkt hålla med om att det är så snyggt men men, jag gillar att sätta en sista färgbit till looken med hjälp av halsdukar och sånt däremot till tshirts och tröjor ska halsduken synas ordentligt så då är den över, riktigt snyggt måste jag säga:P

Upptäckte även att öppna halsar och uringningar är rätt snyggt ändå

jaja, kanske inte vart mycket till tips, jag lovar uppföljning senare, typ imorrn


xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0