Ännu en dag närmare helgen

ja idag var sista jobbiga dan innan helgen imorrn är det ju bara en kort dag så vi får se vad man gör på kvällen:P
Ikväll ska jag bara göra en snabb titt på dataupgiften sen ska jag se på Ps.I Love You och dricka te tror jag, egentligen var det meningen att jag skkulle träna men jag har sån jäkla träningsvärk i benen men jag har ingen aning om varför för jag har ju inte tränat benen mer än på idrotten när vi spelat fotboll och bandy, men inte fasen kan man få träningsvärk av det, lr?? en annan möjlighet kan ju i och för sig vara att jag blev lite mörbultad av Kvarnå vägen igår, men de verkar långsökt för jag har inte en tillstymmelse till blåning:P aja, innan jag börjar se på film och titta på arbetet så ska jag kolla kläder,:P

btw. så hade jag bild idag...har bara en uppgift kvar där för idag blev jag klar med min torrnålsgravyr...haha, visst låter det avancerat...de va bara därför jag ville säga det:P

I alla fall så var jag in på ica nu och skulle kolla efter rundstickor men inte fanns det heller, så jag vette sjutton om jag nånsin komma bli klar med denna krage för om jag fortsätter på dt jag redan har komma jag måsta köpa typ yra nystan till, har snart gett upp:/ tror nästan man skulle ha köpt den färdiga istället, men den var ju så dyr:P

 nej nu ska jag kolla kläder för på TV äre ju bara skit:P

Hörs!

Kommentarer
Postat av: erica

HAH yra nystan till :P hörru om jag säger att jag följer på kören nästa vecka och provar! betonar PROVAR! kan vi prata med varandra då? :P

2009-01-15 @ 20:43:23
URL: http://emostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0