6 Januari -09

Ja, idag har jag faktiskt pluggat även om de va lite så har jag pluggat=läst igenom neturkunskapen 2 ggr.
De är så jäkla irriterande att man måste lära sig sånt som man redan både lärt sig och glömt bort en gång i sjuan!!
Men efter att jag läst igenom det så gick jag hem till världens snällaste farföräldrar och fika med resten av familjen som redan var där alltså mamma,pappa och Systar Frida. Där träffade jag även faster och Patrik och lillkusin Isak, han är så jäkla härlig den pojken... Nu sprang han runt och trollade folk till olika saker och kallade sig själv Harry Potter(med andra ord vägrade han lyssna när nån sa isak till honom) Han hade precis fått ett par såna där fingervantar med avlkippta fingertoppar PRECIS som H.P :P Urgulligt...

Nu har jag precis ätit middag och till och med syrran var hemma från backe. Måste bara få säga att farsgubben gör de goaste köttbullarna jag vet. De e kaviar i dom vilket kan låta knepigt men de känns inte på smaken mer än att dom blir jättegoda:)

Nej nu ska jag iväg till Erica och hjälpa henne med hennes bloggdesign lite lr snarare stjälpa, ni får väl se senare hur den blev, ni har ju hennes blogg i länklistan till höger.

Hörs
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0