Jennili Palmén

Sitter nu på en av alla dessa håltimmar som konstant ska försura dagarna...veckorna och livet, faan va surt de är med hål... i alla fall så stötte jag på jenni och alla andra bf:are nu i datasalen som jag söker skydd i ifrån allt tråk och då ville hon att jag skulle skriva ett inlägg om henne, hm...kan bli ganska svårt men jag ska göra mitt bästa.

Jenni är en toksprallig, glad och snäll tjej som länge...eller snarare har hon varit jätte bra kompis med både Erica och Hanna hela livet. Men de va först i typ 6an-7an som vi började umgås...de vart ju mer att vi umgicks i flock då än en och en som man var när man var mindre...
Nu mer är vi hela gänget och går på bio, corner, danser fester och på måndagmornarna går vi ofta på café... fast på måndagarna är de bara jag, Jenni och Erica... tillbaka till jenni, hon har typ världens coolaste lillebror och en lillasyster jag aldrig sett i verkligheten men jag är gasnka säker på att dom fått sin AWSOMENESS från JENNI!!!
haha...fan va detta är svårt...
I alla fall så här vi väldigt kul när vi umgås och ofta är det Jennis förtjänst, fast inte för att vara tasktig men vi skrattar nästan uteslutande åt henne inte med henne, fast de ä bara för att hon råkar ut för alla möjliga konstiga saker som ingen annan någonsin skulle kunna drömma om att råka ut för, men till vårt försvar så skrattar vi aldrig så hon blir ledsen...utan bara när de verkligen är roligt...
Hon är typ tokrädd för en sprängfylld Cafeteria även om hon vore vrålhungrig och det vore enda stället att få få nåt att äta inom 10mils radie så skulle hon aldrig drömma om att ställa sig i den kön om de vore mer än 15pers som satt där och fikade.
Jag är faktiskt seriöst orolig för när hon ska börja Universitet eller flytta till en större ort än junsele för att hon ska behöva svälta om de vore lång kö på ica:P btw. så har junsele bara 1500invånare.

Men i alla fall så är hon en av dom bästaste jag vet och om ni tycker hon låter intressant kan ni ju höra av er så ska jag fixa en dejt åt er!! haha...sug på den du jenni, förresten bry er inte om att fråga om en dejt för de finns bara en som förtjänar henne, och dom hör redan ihop!!

Kommentarer
Postat av: fannyy

åh, fy fan vad jag saknar gänger nu :)

alla raster i trappen, dina maränger.. fanfanfan :(

har ingen lust längre att vara kvar här, känns så tungt förtilfället.

2009-02-05 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0