11månader kvar...

Jaha, ytterligare en dag då ingenting hänt, ja idag vare juskoldag så va skulle kunna ha hänt, i vilket fall så hade vi klassråd idag och då kom Jon med idén att vi kanske skulle hyra en skjutbana och skjuta lite hagelgevär, vilket skulle vara skitkul...alltså vi ha pata länge om att hitta på nåt i klassen men aldrig gjort nåt än så länge, vi får väl se.P

okey, ikväll hade jag tänkt plugga lite matte och skriva klart engelskan och skicka den, sen så ska jag göra egen müsli och rosta i ugnen med honung:P

Just ja, idag har faktiskt varit en ganska informativ dag, t.ex. så fick jag reda på att ginza bara packade ner mina varor i en låda igår och skickade dom först idag så de blir imorrn eller på torsdag som mina böcker koma...längtar, de e helt sjukt, aldrig trodde jag att jag skulle längta till nå böcker men dom här är så otroligt bra:P förutom det så har jag kommit på anledningen till att jag inte hittar nå snygga plagg eller liknande som jag kan tipsa om, plånkan är tom och vad får jag då ut av att kolla på kläder då jag inte ens har möjligheten att köpa dem:P bt erica så tyvärr är t-shirtarna som du önskade dej från GK i stan är slut:/ jag såg de igår när vi va ner på stan:P

sist men absolut inte minst, nu äre bara 11mån till artonårsdan och kan man längta nå värre?? mest efter körkorte tro jag, men de e klart de bli jäkligt kul att kunna gå på krogen med:D

Vi hörs alla hopa, He hopp<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, "alltså vi ha prata länge om att hitta på nåt i klassen men aldrig gjort nåt än så länge", vilken idé då att komma med att ni ska hyra en skjutbana :P

haha!

2009-02-10 @ 18:31:59
Postat av: SARA SARA SARA SARA SARA SARA SARA

vad less jag blir på att namnet alltid försvinner när jag kommenterar :S

2009-02-10 @ 18:32:29
Postat av: fanny

va tråkigt å hyra ett skjutbana å göra de :b eller bra träning för dig som ska skjuta upp snart för jägarexamen, hahahahhaha :D

2009-02-10 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0